Khamis, 2 September 2010

Darjat



aish ini lagu teringat zaman kechik2 dulu waktu umur aku 6tahun xsilap aku,aku ikot ah chu aku g pekan pergi cari kaset,wah kaset tuh dulu popular kaset haha,skunk ak serach kat yahoo keluar lah segala macam mklumat y aku nk taw terutama lagu nie,
waktu 6tahun xtaw apa erti cinta or DARJAT tergeler2 kan lagu nie haha xleh bla
enjoy ^_^


Lyrics:
Beza antara kita
Rupa darjat dan harta
Sudikah terima


Bukan niat di hati
Betapa untuk menghancuri
Hati dan naluri


Seharusnya kau tahu
Betapa kemerinduimu
Kekasihku...


Punah hasrat di minda
Untuk hidup bersama
Pabila kau tiada...


Masa berlalu jua
Aku tiada terdaya
Biarlah kurasa...


Seharusnya kau tahu
Betapa kemerinduimu
Kekasihku...


Maafkan diriku ini
Tiada rela jua jadi begini
Tika cinta kian bersemi
Oh relakanlah kupergi..

Tiada ulasan: