Sabtu, 16 Oktober 2010

alahai masa depan

apalah nak jadi dengan aku sekarang nie,xderk kerja tanam kurma dekat rumah,study sampai SPM saja,nk apply poly xlayak,IPTA uish jangan cakap sah2 jawapan dia MAAF,PERMOHONAN ANDA TIDAK BERJAYA,aish bencilah,kadang2 orang ingat aku suka2 jerk xnak kerja,apa ingat aku nie suka nak menghabiskan boreh mak ayah ka??hello aku pown ada nafsu nak balas jasa mak ayah aku nak tolong diaorang,ringankan beban diaorang dengan tolong bagi duit sedikit utuk persekolahan adik2 aku yang masih bersekolah,tapi nak buat macam mana aku rezeki aku xsampai lagi,YA ALLAH kau bukaknlah pintu rezeki aku YA ALLAH!!setiap lepas menunaikan kewajipan pada YANG ESA aku xpernah lupa doa sumua nie,aku harap YANG ESA dapat menunaikan permintaan aku yang satu ini,=)

Tiada ulasan: