Sabtu, 23 Oktober 2010

disgusting

aduh baru balik dari rumah my aunty,penat jugak pergi sana sebb dah lama xjumpa dengan nani and my atok,huish balik tadi mmng teruk perjalanannya hujan lebat,sampai persimpangan subang perdana-kampung melayu subang,dalam keadaan hujan ble dikatakn renyai-renyai tuh aku yang dalam kereta terpadang lah kedai makan nyah kat kanan jalan,wah ada pandangan yang agak menyakitkan bukan nyah y wat hal tapi pasangan couple yang terkandas kowt atau pun mmng sengaja cari port dah lah waktu hujan sejuk lak tuh ble plak dia main peluk awek dia ewww diskuting betullah,yang aweks dia yang xreti segan nie sengeh lak bila balaks dia peluk..ehhh plezz lah klu ya pun nak wat gila carilah tempat yang vass and the vogue sikit nie gerai usang nyah yang sudah ditingglkan agak-agak 5 kew 6 tahun tak operasinya itu yang jadi port aigo!!in the case aku xsuka melihat keadaan sebegitu belaku didepan mata saya,aku rasa maruah perempuan itu sedang berada dibawah kaki lelaki jongos tuh tunggu nak dipijak jerk,so ak mmng benci dengan pasangan couple lalu lalang depan aku sambil tangan merayap dan segala nya boleh berlaku kalau tidak di kotrol..aku mmng tidak suka dengan pandangan yang menyesakkan dada aku itu TITIK

Tiada ulasan: