Isnin, 25 Oktober 2010

serba sedikit tentang kehidupan private red butterfly

Kali pertama red dikecewakan oleh lelaki waktu umur red 16tahun perhhh muda tuh,haha bf red bodoh mkok ayun tuh mintak break up,ntah sbb apa pun red tidak tahu sampai sekarang wah lama tuh sbb red melancarkan perang dingin dengan my bf  actually my EX BF!!haha lupa lak nk letak wah sampai sekarang jugak lah red sakit hati sangat dia,padahal dia xderklah kacak sangat pun red tidak boleh lupakan dia haha,aish ko nie red kumbang bukan seekor bunga bkan sekuntum ook!!yew lah2 xlama lepas red clash ngn dia red rapat nagn pen ketua pengawas sekolah wah not couple sebenarnya napak saja macam couple,tapi tuh pun xble pakai,ada kew patut g mintak couple balik ngn ex dia yang xcukup skru tuh,tergedik2 macam apa ntah,aish berbulu jerk mata ak nie taw x,bkan dia xtaw yang aku nie dok syok ngn dia,tapi xperk malas ak nak layan ko dah!!!


Lepas habis SPM red kerja kat butik,red kenal dengan lelaki ini ala nk kata kacak tuh xderk lah kacak sangat tahap biasa2 saja!!(aish ak punya pasal lah nk ckap apa pun blog ak bkn blog ko!!) red kenal dia kat myspace wah!!haha dia tuh senior red waktu red F1 dia F5,wah excited lah kan kenal ngn senior sekolah almaklum lah bru fist time tuh woha,kenal punya kenal dia ajak jumpa wahh!!kitaorg g lah kuar ble tahan lah dia nie,red simpan angan2 lah nk keluar dengan dia next month dapat gaji lah katakan haha mula2 kitaorang ook red sueka kat dia lah,wah!!tiba2 lah plak tapi kan ntah dengan tiba2 sahaja berlaku peristiharan perang SENTAP antara dia dan red,red pun xtaw lah kenapa sebab apa dia jadi macam tuh,teks xreply dan macam2 lah,ingat kenal ngn lelaki berumur nie perangai dia matang lah nie mengalahkan budak F1 saja klu ya pun aku wat salah kat ko cakap lah!!nie diam saja hampir setahun red tidak keep in touch dengan dia ko ego sangat apahal??!!lantak ko lah!!baru2 nie red terjumpa lak dengan dia kat majlis pertunangan akak kawan red kebetulan akak kawan red nie kawan sekolah si shengal nie,so termengadap lah red dengan muka dia selama satu jam kat situ,aish elok2 aku kebulur g sana terus kenyang mengadap muka dia kat situ,tapi kan red rindu lah,2 3 ary nie red ashik teringat kat dia saja,padahal red tahu dia tidak pernah ingat kat red,red sedeh lah aish tbe2 emo lak!!hai en.JF saya rindu awak lah!!aish xderk mknanya ak nk rindu ko!!geler xKOSE ak nk rindu =Dwoha


P/S:JF hang p mampus aku xmoh tgok muka hang lagi dah,aku cuma tulis apa y ak rasa klu hang nk terasa y aku dok tergila2 kat hang sory to say lah,aku bkn macm hang pikir gila bayang ook deor!!

Tiada ulasan: