Jumaat, 1 Oktober 2010

Temptation Of An Angle's

Drama ni banyak bagi penganjaran pada aku,aku belum habis lagi tengok full drama ni dan bergenre Melodrama,almaklum lah aku cuma tengok online kat internet so sehari 1ep aku habiskan,mulanya aku pujuk my mom supaya langgan desnaty package,sbb astro dah siarkan dalam subtitle in bahasa malaysia senanglah nak faham,mama tak kasi pula dia cakap aku akn melekat kat depan tv kalau dia amik desnaty package tu,alahai nak atau tak nak aku nk tengok drama ni kena search kat yahoo dan goggle,youtube drama ni tak ada so ak kena keraskan usaha aku utuk cari kat laman web lain puas juga lah aku carik and last sekali aku dapatlah cari kat laman web mysouju.com,hehe seronok juga dapat kat sini aku serta kan review tentangdrama ni,nak kongsi sikit "Ahn Jae Sung" geler hansome tergoda saya muahaha =D


Setelah kematian orang tuanya, Joo Ah Ran ingin membalas dendam dan menhancurkan keluarga kaya  "Shin" yang bertanggungjawap atas kematian ibubapa dan kehilangan adik perempuannya.Dia berjaya  menggoda dan berkhawin dengan anak lelaki keluaga tersebut,Shin Hyun Woo,seorang lelaki baik, tulus mencintainya, dan seorang suami setia,setelah berkahwin Shin Hyun Woo mengatahui rancangan Joo Ah Ran tetapi sudah terlambat Shin Hyun Woo telibat dengan kemalangan kereta mengerikan yang ketika itu Joo Ah Ran yang memandu kereta tersebut dan memberitahu rancangannya yang ingin memusnahkan keluarga "Shin" dan merampas syarikat milik keluarga yang akan ia jalankan ketika menjadi menantu keluarga "Shin" dan Shin Hyun Woo berada dalam koma.ketika Shin Hyun Woo koma Joo Ah Ran merancang kematian suaminya dengan meletupkan villa yang menempatkan suaminya,Shin Hyun Woo terselamat daripada letupan yang dirancang oleh Joo Ah Ran,dan bangkit dan belajar segala rancangan Joo Ah Ran dengan wajah yang baru dan identiti baru sebagai Ahn Jae Sung,ia bertekat untuk menuntut semula apa yang dirampas oleh Joo Ah Ran membalas dendam keatas apa yang terjadi kepadanya dan ingin menyelamatkan keluarga "Shin" daripada kekejaman dan penipuan yang akan dilakukan Joo Ah Ran..








Dalam drama ni Bae Soo Bin sangat lah kacak dan macho tiba-tiba saja saya boleh jatuh cinta dengan watak yang dibawa olehnya

Tiada ulasan: