Selasa, 26 Oktober 2010

what can i say lagi!!

Dia macam larikan diri pada aku,wah!!g mana nie,klu ak kejar nnty dia cakap ak terhegeh2 plak kat dia masak nie,kang mcm shengal ubi keledek tuh perasan tahap cipan plk jadi nya,aku gak yang jadi mangsa,arh lantak ko lah nk lari kew nk wat apa pun!!janji ak xpenah wat salah kat ko kan..terserah ko nak wat apa pown!!nk kawan nnty carik lah aku!!mmng ak maki ko pastuh!!xderk ehh saya budak baik lah xderk sampai nk maki hamun ko tuh!haha

Tiada ulasan: