Ahad, 26 Disember 2010

Akinabalu


Tepat pada pukul 9.30 tadi tamat sudah slot Suatu Ketika Akinabalu.wah tiba2 minat drama berusur sejarah nie,diadaptasi dari KAWAT MAUT SADAKAN,xperlu cerita lebih2 kat sini bkan nyew baca pown ak jerk yang syok tulis sorang kat sini haha,drama menarik hero and heroin xbersama mati pula mmt british y kacak tuh haha,apa apa pun herion tuh ada melafazkan kata-kata indah "sa taw roh kita akan bertemu di AKINABALU"wah nk menagis aku taw simpati kat brida,xbersama ngan hbby dia y kacak tuh,ending dia mati keseorangan di KK kowt.wah suka aty jerk haha,i jatuh cinta dengan Edward Keene  haha mmt british Gavin Stenhouse bisa gugur jantung aku taw,witwit3 haha kat sini,setelah penat aku mencari kat google aku jumpa pic yang menarik tetarik ko mmng debom lah haha

Filming a scene at Bangkok Jazz Club for the new Malaysian telemovie “Keabadian Cinta”, Directed by Kabir Bhatia for release this coming year on Astro’s new pay-per-view channel.



Wah kat sini aku letak satu lah pic nie,nnty aku lupa lak muka mmt british nie,aku juz copy kat blog dia,ketampan mu terselah lah deor wiwit=D








Tiada ulasan: