Jumaat, 3 Disember 2010

wah mendalam geler maksud disebalik kata2 mu AIDA MAHADI

saya sayang awak . betul . x tipu . tapi sayang ke kalau bila dengan awak , saya lalai ?? saya lupa kat Dia yang dah cipta saya , yang kasi saya perasaan cinta kat awak . saya lupa solat , saya lupa dosa . saya lupa Tuhan . takut la . betul awak . saya sayang awak , tapi saya takut . takut sangat nak sayang awak . awak baik , selalu solat awal . tapi nape bila dengan saya awak lupa solat ?? masa kuar , kita lalu je depan masjid . x pernah stop tp kt tempat x de orang , kita stop . beratus duit awak habis untuk saya kn ?? saya hargai sgt . saya tau awk syg saya tpi nape awak x simpan duit tu dulu . kot2 ada jodoh , boleh kita kawen . awak , saya takut , takut sangat , takut bila ingat pe yang kita dah buat , saya nak awak jadi halal utk saya tpi x boleh la sekarang . mcam mana awk nk tanggung saya . saya nak hidup dgn awak . saya nak awak jd imam saya . nak sgt share everything dgn awak . saya nak jadi kekasih halal awak tapi betul ke cara kita awak ?? saya takut laaaa . awak , saya nak hidup dgn awak forever kat heaven tapi layak ke kita gi heaven kalau kita camni ?? macam mana kalau tiba2 Dia panggil kita pergi . x kisah la saya dulu , awak dlu atau dua2 skali . boleh ke kita gi heaven kalau Dia panggil kita skarang ?? kalau la Dia tanya apa yg saya dah buat dgn awk , pe saya nk jawab nanti . saya maluuuuuuuuuuu sgt kat Dia . awak , saya nak forever kat syurga dgn awak , dulu saya sedih sbb kita jauh tapi skarang , saya bersyukur sangat . Tuhan sayang kita . kalau dekat , awak boleh agak kan pe kita buat nnti ?? saya x tau camne nk gtau awk . saya nak jaga hati awk tpi awak sedar x sebenarnya saya dah kotorkan hati awak . saya suka goda awak dgn manja saya , dengan body saya . saya suka buat awak cair dgn saya . jahatnya saya . awak saya banyak dosa . awak nk ke terima org mcm saya jd wife awak ?? awak , saya nak bersihkan diri saya sebelum jadi yang halal buat awak . saya nak jadi the best wife . baru la awak x pandang orang lain dah . saya x nk susahkan awak dgn saya yg mcm ni . awak , saya nak jadi bidadari awak , bukan kat dunia je tpi kat heaven gak . saya nak jadi bidadari awak yg forever . saya sayang awak , camne kalau tiba2 Dia panggil kita sblom kita sempat bertaubat . takutnye saya . awak x takut ke ?? camne kita nak gi syurga ?? camne saya nak jadi bidadari awak ?? saya nak sangat cinta ni kerana Dia . tpi dgn apa kita dah buat , layak ke kita letak nama Dia dlm cinta kita ?? malu sangat kat Dia . awak , saya nak berubah . utk diri saya gak , utk parents saya . tpi , kalau saya berubah , awak still terima saya lagi kan ?? saya nak berubah pun sbb nak jadi the best utk awak . utk babies kita nanti . nak jadi mom yg the best . huhu . tinggi betul cita2 saya . mesti bahagia kan . kita ingat Dia , Dia pun ingat kita . so , boleh la Dia jaga kita nanti . awak , kalau la saya pergi dulu , saya nak tunggu awak kt syurga tau . awak doakan la saya biar boleh masok syurga . saya nak jadi bidadari yg tunggu awak . n there , i'll be yours forever . tapi , kalau awak pergi dulu ?? ye . saya sedih . tp saya pun akan doakan awak . insyaAllah . nanti awak tunggu la saya kt syurga k ?? mesti ramai bidadari tunggu awak kat sana . tapi, simpan la 1 tempat untuk saya k ?? saya nak jadi bidadari awak . awak , maaf kan saya kalau ape yg saya buat n gtau ni mengguris hati awak . saya buat camni sbb saya sayang awak . saya x tau camne nak gtau awak . sebab tu saya taip kt sini . saya takot nak post kat awak . tapi saya harap awak tergerak hati nak baca ni k . awak . ingat tau . SAYA SAYANG AWAK ETERNALLY N INFINITY . n saya tunggu awak jemput saya sebagai yg halal utk awak nanti k . <3<3<3






copy by aida mahadi=)


P/S:aku cuma copy saja,sbb nk wat peringatan pada diri aku ngeh3 geler ko nk suruh aku nulis sebegini punya dalam mksud i bkn berasal dari sastra=)

Tiada ulasan: