Isnin, 10 Januari 2011

Kebahagian Dalam Perpisahan paannggggg disepaklah pulok=)



wah agenda nie lah tejejut saya taw free2 jerk penampar melayang
Wah tamat sudah AJL25 ermmm walaupun tidak disangka Ana Rafali menang kan haha itulah kata org tuah ayam nampak di kaki,tuah manusia tiada siapa yang tahu taniah sekali lagi ya,aku letak gambar Shahir jerk haha xboleh ku lupa gimik tampar menampar nie aish nasha aziz berani ko tampar mamat suci dalam debu aku nie haha apa2 pun xperk lah janji dia wat persembahan sudahkan,terbayar hutang dia kepada peminat dia,nk tengok shahir perfome di pentas AJL25,

Selasa, 4 Januari 2011

KARAK laluan puaka

                             
Wow baca tajuk pown dah seram lg tengok agak2 dah ble kutip kowt jantung aku rasa mcm nk gugur dah nie,bila membaca blog puaka karak nie,ditambah dengan suara kucing y menyeramkn pagi tadi mau meremang bulu tengkuk aku nie ha,tak sabar nk tunggu KARAK keluar panggung woha almaklum lah hehe Shahir Zawawi ada tuh y semangat nk tunggu tuh kahkah gatai noh!!wah sekali sekalaxderk salahnya pelakon utama rasanya hee
 rasanya boleh tahan seram dan meremangkan segala bulu tengkuk jugak trailer dia kat youtube wow menarik tetarik kau memang debom lah xsabar nk tunggu wee=))