Selasa, 4 Januari 2011

KARAK laluan puaka

                             
Wow baca tajuk pown dah seram lg tengok agak2 dah ble kutip kowt jantung aku rasa mcm nk gugur dah nie,bila membaca blog puaka karak nie,ditambah dengan suara kucing y menyeramkn pagi tadi mau meremang bulu tengkuk aku nie ha,tak sabar nk tunggu KARAK keluar panggung woha almaklum lah hehe Shahir Zawawi ada tuh y semangat nk tunggu tuh kahkah gatai noh!!wah sekali sekalaxderk salahnya pelakon utama rasanya hee
 rasanya boleh tahan seram dan meremangkan segala bulu tengkuk jugak trailer dia kat youtube wow menarik tetarik kau memang debom lah xsabar nk tunggu wee=))             

                                     

Tiada ulasan: