Selasa, 22 Mac 2011

bercampur baur macam rojak

2 3 hari ini mmeng agak kelam kabut sedikit ndak taw mengapa apa kah dan sbb apa terjadinya benda2 yang macam nie,saya dihantui owhh my prada dihantui tuh hahaha saya dihantui dengan perasan bersalah teramat2 dengan semua orang disekeliling saya hai xtaw nk gambarkan bagaimana rupa perasaan tu sunggu menyeksakan zahir dan batin kuh,ditambah dengan usiakuh y makin bertambah haha adoi semua mmber kuh sudah meninggalkan title awek org suma dah mengapai satu title y so sweet bagi aku tunangan org gitu tpi saya awek org pon belum pegang lagi haha adoi saya xtaw apa~kadang timbul rasa jelez dihati tgok muka org bahagia kan hee adoi sedikit saja lah mak saya kata sabar lah jangan demard sangat ye ekekeke mak saya mmng suka membaca pemikiran saya wook apa2 pown disini saya ucapkan selamat BERTUNANG pada mmber2 saya y sudah mencapai satu tahap yang agak kukuh kowt hee <3<3 semoga berkekalan ke anak cucu cicit amin ya roballalamin 

Tiada ulasan: