Selasa, 29 Mac 2011

Ego kah aku??

This etri aku buat disebabkan aku teringatkan mber lama aku yang kat sekolah dulu2 tuh,ermm sapai sekarang aku xbertegur dengan dia disbbkan satu hal,ohhh one more thing klu ko terbaca kan kesah ko dalam blog aku nie,ak akan kata SUKA HATI aku lah nk tulis apa pow,dulu ko nak sangat kan aku ceter pasal ko dalam blog nie kan sekarang tercapailah niat ko nk aku ceritakan ye cik F bkn nma sebenar huh~~disebabkan anda perasan yang saya telah mengata anda didalam wall saya,saya telah diserang dengan TAMPA rasa bersalahnya,ohhh ko ingat ko sorang jerk ka yang boleh maki2 kutuk2 jaja2 ceter aku ya??ehhh ko salah org lah,ingt ko cantik sangat ka ak nk kutuk ko dalam wall aku tuh,TERASA apahal makcik??


aku bukan nk bercerita pasal ko,disini ak nk kasi taw aku bukan benci ko tapi aku meluat tgok perangai ko yang over mengelitis tuh,ak sbg kawan ko amat2 lah malu ye,aku malas nk tegur sbb nnty wat muka sentap bagai kan,tpi klu tak ditegur begini lah jadinya kan,emmm ntah lah,aku pun hairan lah kenapa lah ko boleh perasankan diri ko kat situ huh dengan tampa segan dan silu ko sent msg kat aku,perhh menyirap betul dapat msg yang ntah pape isi kandungan tuh,poyo geler tuh yang ak bole kata cehh macam lah ak hadap sangat nk kawan dengan ko kan..


dari zaman sekolah lagi ak menyampah sangat degan ko,taw sbb apa sbb ko nie baget cantik ko ingat ko tuh baik sangat ka??tolong lah dah lah selfish ingat diri sendiri aja,org len yang berhempas pulas ko dapat nama wahhh aku nie kira mengutuk ko lah yew dalam blog nie hahaha nk sangat aku kutuk ko hambekkk!!


aku xtaw cerita disebalik apa y ko cakap dekat EN spack tuh sampai dia xnak kawan dengan aku,ala klu nk diikutkan banyak ko wat aku diam sbb apa sbb ak menyampah nk tegur ko,ko taw??kompem xtaw punya ala aku pown xhairan lah,tpi aku sedih apa motif ko nk rosakkn hubungan aku dengan EN spack tuh??ak xtaw lah antara ko dan KAKAK kesayangan ko y mulut sama level dengan logi busuk tuh cakap apa tuh aku xmao taw,y aku taw adalah ko lah dalang disebalik suma nie,kenapa ko sakit hati sangat bila ka kenal dengan org len??aku xpenah kacau ko dan life ko ngn balak kesayangn ko tuh nk jentik pown xpenah kenapa kacau hidup aku??


ko cakap ko sayang aku???perhhh berbulu telinga aku ko taw KAWAN BAIK DUNIA AKHIRAT konon xpayah ucapkan perkataan tuh klu ko xtaw apa makna disebalik perkataan tuh aku jijik dengan ko,taw jijik geli lah dengan perangai pelastik sampah ko tuh,aduhh 


"kawan baik" nie lah y selalu teman ko pergi date sama pakwe ko y kering tuh
"kawan baik" nie lah y selalu teman ko pergi CC setiap kali ko nk un9 nk ngorat pkwe ko tuh
"kawan baik" nie lah y selalu kena teman ko pergi mana2 sampai ak kena marah dengan mak ak sendiri dia    
                     kata aku nie barua ko..
"kawan baik" nie lah y kehulur kehilir sbb ko 
"kawan baik" nie lah y selalu dengar masalah ko
"kawan baik" nie lah y jadi pemandu arah ko
"kawan baik" nie lah y emmm aku malas nk tulis lebih2 kang kata aku nie "ko nie apa y ko xpuas hati suma   
                     tulis kat blog ko tuh bla bla bla"


hello~cermin lah diri ko tuh sebelum berkata2 ye xpown tengok keadaan sekeliling sebelum berkata2 pigidahhh

Tiada ulasan: