Khamis, 31 Mac 2011

masa yang akan datang

Pagi yang indah tak ada lah pagi sangat hehe,mmber saya selalu bertanya ehh nabel bila nk kawen??cehh tawlah usia makin meningkat,jgn ty soalan cam tuh ble x??kata saya dalam hati muahaha geler ke ak nk bercakap macam tuh kat depan kawan ak??ops!!kadang2 terlepas gak muhahaha sambil senyum saya akan berkata ala aku jerk korang bila lg??aku nie xderk pakwe mana lah ada org nak??kan cececece geli lak ak dengar jawapan yang aku berikan haha juz senyum insyaallah haha wahh jawapan y macam nie lah aku kasi baik x??ye saya taw saya baik xyah puji2 ekeke  

pes dalam hati sapalah xnak kawen,klu tanya org geler pown dia kata dia nk kawen,cuma akal jerk xderk ada otak tapi jem sapa nk kawen ngn diaorg kang xpasal2 org normal ble sewel kawen dengan org gila tuh,emmm

aku banyak kali tanya dlam hati,ye nk kawen rtpai dah bersediakah??haha adoi sHayang~masak pown xreti nak kawen ye nabel??ekeke dah org bertunang kita pown nk rasa jugak lumrah manusia ma...jgn cakapxderk sapa yang xnak kawen,tanya sepupu ak,cehh ramai y nk kawen tapi disbbkan jawapan xnak kasi org tawy dia gedik nak kawen dia berikan emmm lambat lg lah bla bla bla muahahha aku pown selalu ksi jawapan y mcm tuh ekekek tpi xkata LAMBAT LAGI,mak aku marah taw kang jadi andalusia woo xrela saya memegang title itu esh3 

"Org nak kau tak nak" sapaorg tuh sHayang??wooo alamak sHayang saya nk cari org yang ble bimbing saya bukan nk menjahanankan saya huhu,saya bukan xnak kenal dengan org cuma errrrr ntah lah saya dah kena banyak kali dah rasa serik plk dah nk kawan dengan org 

dosakah saya??
ewah ayat haha nk dia datang bergolek ko ingat ko tuh anak raja ke??ekekek bkn anak raja anak puteri pe saya nie opah saya raja muahaha ble plk kasi jawapan y mcm tuh ekeke xpasal ak kena kejar satu kg haha
nk jugak cam tuh klu datang betul jatuh depan ak ook per ekekeek arhh suda lah bnyak cikadak betul ...
  

Tiada ulasan: