Rabu, 16 Mac 2011

Princess Prosecutor

Huh lama xupdate blog nie hee alamaklum lah xderk benda nak cerita kan xderk lah nk updatenya pun,ermm 2 3 hari ni saya dilanda demam nk google pasal drama korea y hangat ditayangkan di animax pada pukul 8mlm setiap hari rabu huh!!hensem sangat kowt hero dia haha sbb tuh rajin bebenor nk google hee mula2 dia ditayangkan aku lah org pertama malas nk tgok drama tuh tpi entah kenapa 2 3 minggu lepas aku tertekan remote astro dengan pantasnya jari ku menekan butang 715 ermm boleh tahan juga jalan ceritanya seronok pun ya haha heroin dia ermm bole tahan jugak perangai sengalnya haha dlam cerita tuh lah.


Yang paling menarik adalah hero serius ku katakan aku lebih tetarik dengan hero no2 dari y hero utama dak taw mengapa itu boleh belaku pada saya haha,mungin disbbkan sifat berdikari dia y membesarkan anak perempuan tmpa bibingan dari seorang isteri dalam drama nie dia sudah pun kematian isteri huhu sangat lah sadis hidup dia tmpa isteri tercinta dan ini boleh jadi juga slah satu sebb mengapa kenapa dan sebb apa aku lebih minat hero ke2 dari y utama haha


HAN JUNG SOO anda mmng super beb kenara bisa membuat saya fall in love dengan anda dalam drama jerk lah,in real xmoh ak sbb hang dah khawen wuuuu hahaha


Tiada ulasan: