Ahad, 10 April 2011

Bercintalah tak ada siapa yang larang TAPI.......

Ermm tajuk etri memang menusuk kalbu jiwa raga haha,CINTA oooo apa itu cinta emm aishh cinta ya aku pown xtaw apa itu cinta sbb aku mana ada penah cinta sakan sebelum nie cuma cinta MONYET ekeke cinta moyet ths mine y cinta monyet nie kompem terkinjal2 xtentu pasal bila dapat call dari pakwe/awek diaorg


eleh jgn nak nipu xderk y xterkinjal2 aku penah terkinjal2 dapat call dari bf aku haha tuhh suma ceter lama okk!skunk nie phone aku pown xnak tgok dah muka aku sbb aku malas nk letak credit okk xlawak 


cinta zaman sekarang pehhh klu jalan kat midvally times squre pavilon ehh klu typo tuh maapkan lah ye saya budak masih belajar klu xpegang tangan xsah alahai semak ak tgok xrimas ka??aku rimas lah rasa nk p sepak2 jerk laki tuh nk pegang2 tangan aishh nk jalan jalan lah xyah nk pegang 


dan itu salah satu sbb aku xderk bf haha adoi sHayang dah kantoi..


klu diselidik blik zaman mak ayah aku bercinta ehh mak ayah aku tak bercinta ayah aku berkenan ngn mak aku terus masok minag dan bertunang wink2 simple kan??sbenarnya aku mals nk becerita secara detil le paham2 sendiri sudah 


cinta sekarang errrr xpaham aku,tengok bersepah "ALN" anak luarr nikah ook pada sapa2 y blur =D tuh suma kerana cinta lah tuh terjadi ALN kadang2 tuh kesian pada anak2 y chomel2 dibuang merata2 even binatang pown sayang anak,ni kita teruk lebih teruk sedih lak aku baca berita2 y keluar kat berita isk3 nk nagis plk muahaha drama plk dah ko ye bell 


kalau nak bercinta bercinta lah jgn memperajudikan maruah diri dan maruah keluarga,aku rasa y rugi kat sini kompem perempuan klu laki ko wat bnyak kali pown org len xtaw y ko tuh dah hilang teruna tpi perempuan org taw ehh org pulak suami ko tahu ko dah terlanjur yew ak becerita sbb aku ada baca ehh TER baca ehh ak nie belum kawen lg so mak aku xkasi aku bkak buku tuh aishh macam2 mak aku nie,so dia ada tunjukkn lah sedikit sebnyak cam ner nk taw perempuan nie dah telanjur or dah beranak sebelum nikah ya!!aku cakap tul malam pertama dah taw dah ha silap hari bulan perempuan tuh jadi JANDA malam pertama ha sapa malu??bkn mak ayah perempuan tuh y malu ye mak perempuan tuh malu tawsbb apa ?? 


"ehh kenapa anak si mak limah tuh kena cerai malam pertama senah??" mulut cam nada org mengumpat terjuih2 gitu 


"ehh aku mana taw taw2 saja dah jadi janda " kata senah nada cam nk taw lg  


" wahh nie mesty kes dah kena tebuk dah sebelum nikah" istri pak jabit menambah 


amboi dah start dah sesi mengayam ketupat ha korang paham2 sendiri lah kesimnabungan  dialog2 tuh dan akhir sekali kecoh satu kg pisang y anak mak limah dah jadi janda mlm pertama 


ditambah2 plk ceterita dari pihak pengantin lelaki wah2 sekarang dah paham apa y aku maksudkan memperajudikan maruah keluarga


so moral of the story elakkn lah bercinta dengan org2 y first2 dah tunjuk KEGATALAN tahap melampau tuh,aku pown dapat situasi tuh mujur doa dan motivasi dari mak ayah aku nie selalu mengiringi aku cewah haha hari dibasuh diberus dan di masokkn didalam mesen basuh nasib baik aku tak tongtong hari2 kena masok mesin basoh muahaha





   

2 ulasan:

Firdaus Kasim berkata...

sy x setuju kalo org yg dah coulpe nie boleh jaga maruah..

bila dah seronok bercouple, mesti akan abaikan agama punya.. btul x?

Entri terkini :
Pasangan kekasih terlanjur di Hulu Selangor tanam bayi hidup-hidup

bella azman berkata...

emmm depents jugak la sbb tuh elakkan couple-mple nk nikah abis ceter nk tergulik ka nk berpusing ka org dah xkisah =D