Selasa, 26 April 2011

Haiya makcik ckp melayu xble ka??wink3

Tengah2 sibuk mennolong kawan aku mengscan virus kat laptop dia,aku didatangai oleh seorang perempuan emm pada pandangan mata kasar macam kerani saja ngn lens dia perhhh nasib baik pakai tudung klu x kompem aku dah mengutuk dia dalam blog aku nie ekeke jahat tul baru seminggu kohje dah ko nk ngutuk patients yang datang kat klinik nie opss klinik y aku kohje yew bkan klinik aku wakaka klu klinik aku perhhh terbalik kawan2 aku y suka mengutuk aku tuh opss!!terlebih suda,ya berbalik pada kisah makcik tadi ewah makcik ko kata bell ahkz ya akk lah stdrt macam nampak cam makcik2 saya y muda2 tuh,alala 25-30 keatas tuh le kan,aku dah agak dah dia mesty speking london punya malas nk layan staf sebelah aku melayan haha nk gelak terguling aku  kat tepi nie macam le bahasa melayu tak bole guna,alo makcik makan sambal belacan kat kg segan plk nk ckap bahasa melayu ye punya lah speking aku wat derk jerk dia ty aku ak ty ty kawan ak last2 dia pot pet pot pet ngn mmber aku ble tahn jugak BI budak sebelah aku nie tpi kantoi lak bila makcik nie cakap BM ngn ak hahaha jahat sungguh saya petang2 nie,ekeke yew lah dia ty bila tutup klinik hari biasa mmber aku lak mgkin dengar hari sabtu kul 8.30 sampai kul 5 dari tadi dok ulang2 pekak ke makcik nie ak kata dalam hati lah geler ko nk cakap depan2 xbaik untuk kesihatan kang dia blacklist nama klinik nie kang xpasal2 haha wahh jauh ko imange ya bell,ak dengan selamber badaknya kata hari biasa sampai kul 9 kak! oohh sampai kul 9 ha ko terkeluar pown ayat melayu tuh eklele ingt sampai habis ko nk speking london kat depan aku nie kahkah last TERIMA KASIH ya  hahaha xble bla punya lah speking london awal2 tadi terima kasih dalam bahasa melayu jugak dia pas kat aku ,moral of the story klu nk speking bole tapi selok2nya cakap bahasa melayu bole apa klu nk speking pown agak2 le aku y sengal2 speking pown bole kesan bnyak guna ayat kamus dewan bahasa y tebal2 tuh haha BAHASA JIWA BANGSA ye =))

Tiada ulasan: