Jumaat, 15 April 2011

Perempuan Demand

Disaat petang selepas hujan nie tiba-tiba tertarik plak nk buka blog update le apa lagi,dialog yang dari tadi dok bermain dalam kepala otak aku tadi bermain tarik tali pulak dah,dan sekali lagi ak menghentam tajuk etri nie  wink2 back to title ak y xkena tuh "jgn demand sangat bell sekarang lelaki sikit ingt dalam kepala ko tu,10 perempuan 1 lelaki ko xnak 9 lg yang menanti " wow mendalam sungguh kata2 mama adoi sampai aku nk asar pown masih lagi dok terpikir2  ya ka??aish klu ikut apa yang mak aku kata tuh YA mmng betul dan ak tak penah nafikan suma tuh,so macam mana nie bell??adakah ko nk sambar suma laki??haha geler ko?ada kew nk sambor2 ingt helang ka nk sambor mangsa saya perempuan sopan okk!!wakakaka udah2 le perasan xabis perah santan taw.emm klu nk diikutkan aku tahun nie masok le 20tahun wahhh dah 20taw org kampung kata "dah ble dah tuh" ehh tang mana y boleh tuh nk ty sikit ce ceter ce ceter mehh haha mmng lah boleh makcik tapi saya xjumpa calon lg,hadoi sHayang dengan selamber badak nyew aku kasi jawapan cam tuh FAIL jadi menantu menjawap pandai jerk aku nie haha aikk aloo makcik jagn lah emo gurau2 ganas saja wahhh curlasss punya jawapan

Sekian aku nk layan CSI NY mlm tadi xdapat negok  ayah aku dah haramkan bukak tv pukul 10 keatas ececece saboo jerk lah nasib baik astro nie ada ulangan klu x melepong lah saya

2 ulasan:

Nurul Sharmila berkata...

singgah cnie sat.. :)

bella azman berkata...

haha singgah2 ;))