Sabtu, 30 April 2011

REVIEW HINGGA KE AKHIRNYA


HUH!!itu saja yang bole aku kata tentang novel terbaru siti nur dhuha nie,kesinabungan dari akhir sebuah cinta,ye memang aku tercari2 novel nie sbb aku sudah pown baca akhir sebuah cinta nie,ingat novel nie sebagus akhir sebuah cinta TAPI.........

Rasa macam xsanggup pulak aku nk menaipnya emmm,permualaan cerita sudah buat aku rasa macam nk bukak akhir page novel nie,almklumlah xsabar2 nk taw ending dia huh!! FIRST mmng pecah perut ketawa dengan unsur2 komedi disaat waktu ketengangan muncul TAPI klu bnyak sangat npak mcm errr ntah le,aku sabarkan jari ku ini untuk meyelak mula2 start mmng ikut apa yang dalam kepala otak aku yew lah klu sapa2 yang baca novel akhir sebuah cinta tuh boleh imange le kenapa mimi atia tuh mara sangat dengan tengku khuzairy kan,ekeke mula nya xberat sangat lah mula2 majlis nikah antara mimi dan tengku khuzairy,balik dari masjid mimi sangat marah dengan hbby dia,konon2 ego le werkkk dalam hati syokk cehh mimi2 tengku khuzairy telah berubah krektar dari yang ego nk mampus ashik berkasar dengan mimi terus jadi mamat jiwang karat dan penuh ayat2 cinta,satu muka surat tuh pown dah cukup perkataan bunga2 tengku tuh esh2 rimas plk ak nk membacanya

huh!!lg satu sence yang paling ak rasa cam nk humban jerk buku tuh dalam almari kasut aku sence dalam hutan perhhh xcukup2 ka penulis nk imange y bukan2 adoi sakit nya jiwa aku hanya tuhan jerk tahu,dengan ular lah dengan prempuan cantik dalam hutan lah,setahu aku la dalam hutan banat y raja isyirah campak diaorang tuh kompem le muka diaorang serabut sbb dalam imange penulis hutan tuh jauh,klu nk g sana kena naik helikopter y mmng ditmpah khas xkan ada prempuan cantik dalam hutan y tebal2 tuh kowt??klu tarzan yang kacak tuh pown ak xcaya nie perempuan cantik siap cukur bulu ketiak,dan segala macam  bulu lah ops!!!hahah logik lah mesty apa nma aprempuan cantik tuh pown aku xtahu le agak selekeh kan,org dalam hutan pown ada hasad dengki ngn org luar kan,dah lah lahir kat sana dan membesar pown kat dalam hutan tuh,mana bole nk belagak pandai dengan org bandar ohhh lupa mungkin zaman IT semua maklumat dihujung jari anda cehh haram jadah digambarkan hutan tuh tebal macam amazon lah alalala haha adoi cam xmasok akal lah jalan ceter dia,
lagi satu penulis sudah tak ada idea bnyak merapu kat dalam novel tuh aku cukup bengkek tul paling tak bole terima waktu tengku khuzairy hilang ingatan,apa kejadahnya nya dia nk hilang ingatan??bukan kena hentak dengan batu pown dia yang pergi belasah suma org2 BADA kowt nama dia aku xpasti nama2 org hutan tuh,nk hilang ingatan adoi!!!sakit tul hati aku,dah lah hilang ingatan bole pulak p ROGOL bini sendiri ALALALALA kenapa lah penulis imange bukan2 aiyoyo pastu bole tak ingat pulak da!!bole tuduh bini sendiri wat hal padahal bnda tuh jadi bukan mimi atia yang mintak apa punya bangang laki mcm nie,sanggup bunuh kandungan isteri dia cehh lelaki klu dah jelez payah2
dah tuh baru nak inagt ohh dia lah ya rogol bini dia dalam TAK SEDAR hoi!!apa kejadahnya dia xsedar ohhh sekali lagi nabella terlupa org hilang ingatan mana ble ingat ingtan sebelum yang dia ingta ehh apa aku tulis nie merapu suda ohh penulis suda bluetooth dia punya kemerapuan dia hahaha ohhh TERlepas kata lg lah maap maap maap (gaya nabil maharaja lawak ;)
bnyak persoalan yang tak terjawap kat sini ye lah apa jadi dengan tengku idayu dan raja mukriz mak ayah raja isyirah,bila masa plk raja irwan dah dihukum?klu dia ceter serba sedikit pasal raja irwan xderk lah sakit jiwa aku kan,huishh lepas kejadian tmbak menmbak antara raja mukriz apa jadi dengan tengku idayu tak akan hilang terus 4 tahun,raja ishirah pown tak amik tahu lagsung dengan kejadian pasal ayah dia dan ibu dia wat derkk saja bole plak kawen dengan angkasa mmt yang mimi atia jumpa kat hutan tuh le,yang mimi atia anggap dia sebagai adik sahaja sbb dia terlalu cintakan suaminya eccece xble bla langsung ekekeke ending agak menarik le raja aratna yang disangka mandul ble mengandung alala aku dah boleh agak da tuh,tengku ezary dan muslim masih lagi boleh kontrol rasa sayang untuk mimi atia walaupun mereka suda ada isteri masing agak POYO jugak lah jalan cerita nie haha apa2 pown ook le dari 10 bintang aku kasi 4.5 bintang sbb dah diisi kan masa boring aku kat klinik nie ekekeke

Tiada ulasan: