Jumaat, 20 Mei 2011

hai ABG kacak saya ada disini OOKEH!

Di petang hari jumaat yang indah,sambil dengar lagu berubah OST nora elena ni aku diburu rasa yang amat2 lah sakit ala sejak dua tiga menjak ni sadis semacam saja emmm kat sini saja tempat aku menulis bagai nak rak mmber2 aku mana taw ceter nie nabella fall in love dengan mmt tuh wahhh berani mati kau ya nk cakap dalam blog nie,chop2 betul ka kaw fall in love dengan mamat tuh bell??ha??boleh diterima akal ka??acece kompem xble caya langsung yew lah2 aku bukan jatuh cinta sangat ngn mmat tuh cuma SUKA saja kowt KOWT  haha aku saja besarkan ayat kowt tuh kahkah xkan boleh tangkap suka dengan beberapa kali dia tegur kaw kowt ish3 satu ceter yang sangar sedih klu ya yew haha oookehh suka dia tegur??yes tipu lah klu aku xsuka haha sukew dohh klu boleh aku nak melompat2 pas dia say hye selamat pagi kat aku haha ehem2 gudiks plak saya hari ni haha ok2 dari2 ceter yang aku taw kat staf sini dia akn melangsungkan pertunangan errr nak nagis buleh??yarkk nak nagis wat apa aku pown xtaw nama dia juz pnggil "abg" saja taw isk2 sekali lagi bell wat sad story syok ngn mamat tuh tapi xtaw nama apadehal??cehh lupa lah nk tegur jarkk ada bnda aku kena wat ekeke alasan semata2 ookeh deor yayaya aku mengaku aku xterpikir pown nak ty mmt nama apa hehe cam mana aku boleh tak terpikir nie,soalan tuh tak penah nak muncul bila ak nk ty nama dia hikhik ashik2 hai pagi sambil senyum manis (aku dah cair kat tepi dinding tuh) dah sarapan??hikhik sambil wat mata chomel alahai geler chomel walupown xderk lah kacak sangat kan (cover saja nie=_='') haha hadoi sHayang payah bila org dah gila bayang nie kahkah tapi aku boleh control ayu lg lah haha pandai cover ya well tengok kaki lah ye=D senyum2 tuh harus tapi kena ingat ya dia tuh bakal di cop hak milik SENDIRIAN BERHAD oleh kaum sejenis aku ya redha nabella dia bukan milikmu so terima dengan seadanya ya isk2 nak nagis lah uwaaaaaa='((( -propa saja lah haha-

Tiada ulasan: