Rabu, 18 Mei 2011

sebulan setelah bergelar NURSE klinik saja~~

Ermm setalah dicogak2 hari nie ehh semalam lah dah sebulan aku kohje kat klinik nie byk jugak pancaroba nk berkerja kat klinik nie,dari ak dah stop study2 pegang pen bukak buku tulis nota bagai ak kena pegang jugak kelam kabut???yes hari2 kelam kabut haha pagi2 bagun hantar my sis y kochik tuh g sekolah,balik dari sekolah lepak2 dalam 7.30 mandi2 kemas2 itu dah setart kelam kabut waktu tuh lah nk isi air dalam botol nak make-up masa tuh lah nk gosok baju tudung,pukul 8 sharp mesti ada atas motor nk p hantar motor kedai adik and then jalan lah kaki sekujap p busstop,selama aku  kerja sebulan nie aku jerk yang awal terpacak depan klinik awal2 pagi,almaklum lah pagi2 bas bnyak even ada staf y dok jauh pown datang lambat ak y dok sekakng kera pown datang awal dan hari2 jugak lah aku tercogong sorang2 depan klinik nie..tapi xperk lah perkerja mithali wakaka dan2 mithali,hafal ubat pown terkebil2 lg nie bak kata kawan jauh ka "anne selow2 lah hafal lama2 boleh tuh muz yakin" kehkeh adoi kembang kimpis den bakal BF xjadi zaman sekolah ak kata kat ak nk cover2 line aku kata lah kawan jauh hahaha

selama sebulan aku kerja nie banyak  pengalaman yang aku dapat dan macam2 orang aku jumpa emm ada yang baik dan ada jugak y aku rasa aku nk bius jerk sampai dia kebas dan xboleh buat apa pown apa2 pown staf kat sini baik2 suma suma boleh tahan jugak perangai geler2nya dan happy jugek ekeke baru sebulan mmng lah hppy haha ce bulan2 berikutnya kahkah "no komen"

BF?? emm xelok kowt guna BF,ce guna bakal suami kahkah gatai no!!!okk2 suka hati lah nk pnggil apa pown aku masih mencari dan mencari ya emm ada jerk suda ada aweks lah so ak malas nk layan lebih2 kang naya saja ada jerk kes masok metro muka surat depan kena serang wakaka ohhh tingginya imange saya kahkah xdek kowt elakkn ya

apa2 banyak pengalaman kowt pengsan tengok dara,ehh dara??oit2 haha eja betul2 ya DARAH ook!!huh typo pulak emm eksiden y dasyat jari terpotong bagai ewww ak nk muntah lah,tapi nk buat macam mana ia tetap kerja dan aku kena buat suma itu ya chaiyok!!ehh betul ka aku eja nie??hentam saja lah labu hahaha

Tiada ulasan: