Ahad, 29 Mei 2011

Selamat menyambut hari TUA nabella



Wahh!!etri nie sepatutnya aku post 26/05 xsempat nak abiskan buzy dengan kerja semendang xsempat nk update blog ook ku teruskan jugak etri walupun lewat beberapa hari haha,123 testing GO!!!dah dua puluh tahun aku bernafas dimuka bumi ni,macam sekejap saja pejam celik pejam celik ehh dah anak dara suda,=D suda buleh nikah yeahhh!ya NIKAH??aduh2 aku nak pengsan sekejap =_= calon2 pun tak ada nk nikah ayoyo paling bagus alasan goreng ayam goreng pun tak berani nak nikah kahkah kang gigit jari laki ak,dalam 20 tahun aku hidup macam2 hal dah jadi dalam hidup aku,yang manis yang pahid,dan yang paling paling paling pahit un ada yang berlaku hukhuk aku serik dah ndak mao wat orang tua aku hampir2 keciwa dengan perangai aku lagi -tangan dah angkat cam nk buat ikrar sukulah suda-adiah??ya akan ku ketuk sorang disbbkan besday aku jatuh 26 haribulan banyak yang tak dapat gaji lagi haha nie yang aku suka nie,tapi bnayk dapat doa dan wishh lah,aku pun tak mintak hadiah juz KENANG DAKU DALAM DOAMU saja cewah macam tajuk lagu saja haha

Banyak benda aku nak buat dalam 20 ni,kumpul duit,wat akaun dulu CIMB dengan PUBLIC dah nk tutup dah akaun dia almaklum lah dah dekat setahun aku tak bank-in duit dalam akaun tuh so kena lah tutup kena buat akaun baru emm nak buat dekat mana ya??yang pling dekat BSN wahhh BSN taw kehkeh motif bell??haaa xderk apa2 ekeke<3 maybank jerk lah ssh saja nk buat BSN bagai tapi bulan yang akan datang aku akn wat BSN buat masa nie maybank saja lah haha <3 nak banggakan mak ayah aku lagi ekeke HARUS tuh 

Dalam usia 20 banyak benda aku kena kerjar ni,emm dan aku akan usahakan semua akan kuh lakukan ya.ya ALLAH engkau kuatkan hati kuh untuk 
meneruskan hidupkuh ini dengan pancaroba dan ujian yang engaku telah tetapkan pada ku,tetapkan lah diri dan lindungi lah dirikuh dari segala benda yang buruk amin =D  
 

Tiada ulasan: