Ahad, 12 Jun 2011

cakap tak serupa bikin

Yeah3 aku rasa macam nak tempeleng saja muka jantan tuh,huh!!ni bukan sebab aku marah sbb dia pilih gulz len sebagai gF dia dalam hati??!! yeye berbalik pada jantan yang cakap tak serupa bikin ni,aku kalau jumpa face to face memang ak sepak guna kaki saja teruk betul ada kepatut dulu kata lain NOW jadi lain pulak yang jadi,aku sebenarnya tak heran pun apa,cuma aku rasa diTIPU mula2 kata nk carik awek yang bertudung sbb semua lelaki carik awek bertudung,alih2 aku tengok facebook dia in a relationship dengan perempuan tak cukup kain terjojol biji mata aku haha dan2 terjojol taw!!apa yang penting sekarang ni tak hinggin au nak berchat chot dengan kau dah,ntah pape dulu aku inagt buleh le buat stok calon pakwe,DULU lah sekarang ni aku dah berkerjaya so baik aku ushar abang bank dah start main2 mata pulak dah kacak sungguh aip!!!bell sungguh gatal ya well sekali sekala tak ada salahnya hahahasekarang nie bila bukak facebook dia buleh pulak manja2 dalam wall oit!!org len pun bercouple tapi tak ada lah beriya sakan macam kau,nk bagitau semua org ke yang kome tuh couple??huh!
                                                                                    

Tiada ulasan: