Selasa, 21 Jun 2011

fulaaweyyyy~

wahhh miss my blog yang xseberapa ni,haha tujuan saya mengupdate blog sbb saja je~tak ada benda nk buat so update blog le kerja aku,baru balik dari klinik nie kejap lagi masuk balik dalam pukul 5 fuhhh baru dihantar pulang oleh mr serani yarkkkk~dihantar pulang ko guna bell getik aku dengor haha yeye baru balik dengan dia nk p KL atas alasan nk p appointments sekali hantar balik la hoho alang2 menyeluk pekasam bia sampai ke ketiak kan waluapun TERpaksa pergi tempat yang memang malas betul aku nk jejak kaki aish~=_=" so far tak ada benda jahat JAHAT!!cam sengal jerk perkataan yang aku gunakan nie aish haha ook sambung balik ye yang belaku antara saya dan dia,ye lah ko berani buat macam2 ak spry biji mata ko dengan ak punya minyak wangi mahal FAR AWAY aku tuh butoo biji mata ko yang shine2 dan agak kacak tuh haha cakap besar ye!kang xpasal ohhh shit saya tak mintak ye,xsio aku jadi magsa disimbah asid oleh GF dia tuh mintak simpang la hoho so just a member i dont think tu salah dari segi undang-undang couple,dan macam2 segala bagai la undang2 yang ada kat muka bumi ni=)

                                                                              

Tiada ulasan: