Sabtu, 18 Jun 2011

migrine aku dengan semua yang terjadi 2 3 hari ni!

HOHO kepala aku 2 3 hari ni dah boleh kena kejutan migrine suda!lepas satu satu datang menimpa kepala hotak aku ni kalau dah boleh meletup agaknya dah secara officialnya meletup kut =_="pening aku dibuatnya mrserani saya tak ada disini buat 2 3 hari ni!ewahh apahal masok mr serani pulak ni bell xderk kaitan antara hidup dan mati okeh!hakhak saja je masokkn ala nk glamer kejap pun xbuleh ke?apa pown tak boleh~=D ookeh kembali pada point utama klinik aku!!duit short!tak ada siapa yang tahu kenapa dia short macam mana dia SHORT dan pergi mana duit yang SHORT tuh,!!dan macam mana kitaorg tak boleh sedar duit tu SHORT!sekali aku SHORT kepala  org yang mengSHORT duit klinik tuh baru tahu!hadoiyai~payah le macam ni masuk nie dah 3 hari berturut ada toyol ke dalam klinik aku nie ha??huh!!ko jangan kang doc aku kut kan lagi mentra2 dia tuh naya aku!!cukup2 le rutin dia semendang nk dengar mentra2 dia tuh telinga aku dah boleh kena flu dah!halamak ai aku sebagai staf baru masuk pun agak pening bila pikir2 kan masalah ni,masalahnya baru ke??dah 2 bulan kau amik gaji beb masih diklasifikasikan budak baru ka??hekhek entah lah tak tahu aku nk cakap hal ni,bab duit mmng aku tak boleh kata lebih2 sebab duit2 jgn buat main kang naya saja aku kena hadoi~takut nak tuduh tapi aku boleh agak siapa yang buat kerja tu,eshh!payahnya ='((





Tiada ulasan: