Selasa, 28 Jun 2011

Orang GEMUK nak KURUS,orang KURUS nak GEMUK

HehehE tergelak aku waktu tulis tajuk etri ni,semua idea suma lah ni,lepas aku start kerja ni kan macam-macam hal aku tengok berlaku kat depan biji mata aku,kadang rasa macam nak mengutuk kadang-kadang tu aku jadi pemerhati tegar saja cewah pemerhati lah sangat yang ko membebel dalam blog ni apa kejadahnya muahah ala dalam blog je tak ada sapa yang nak baca blog picisan aku yang tak ada apa-apa ni,mula lah tu nak buat cerita sedih =D okeh2 kembali pada poind utama ye orang gemuk nak kurus dan orang kurus nak gemuk hehe benda ni dah jadi banyak kali dah depan biji mata aku,ye lah aku yang menghendle patients yang ubat kurus yang tak kurus-kurus ni,haha sekali lagi istilah ni aku dapat dari patients yang suka buat loyer buruk aish dunia2

dan yang paling aku tak boleh lupa bila ada patients yang kurus datang dengan muka malu2 kuciang tuh tanya kat sini ada jual ubat kurus ye?ha (dalam hati aku)"dah sebesar2 alam iklan kat luar tuh klinik aku ada jual ubat kurus ada le,klinik ni je satu-satunya jual ubat kurus ni," ye saya mmng ada pun tapi aku dengan selamber badaknya cakap akk dah kurus tak akan nak beli ubat kurus lagi kut?wahh suka tau tanya soalan2 yang bukan2 aku nie bukan ciri nurse yang baik hakhak =P perhh muka makcik tuh ko jangan kata la tersipu macama kau tengah nk purpose dia saja muahaha -see mulut macam puaka betul aku nie!!- ehh tak adalah dik akk nak tanya kalau ubat kurus ada jual kat sini kompem lah ubat GEMUK pun ada jual kan??"wahh!uabat gemuk aku yang blur2 alam tuh pergi lah kat bahagian pharmacy kan tanya staf lagi sorang "akk kat sini ada ubat gemuk x??" hahah akk tuh gelak besar like a kakak angkat dia yang suka mengilai malam2 tuh acece hilang keayuan sebagai perempuan melayu terakhir akk oit! "kat sini tak ada jual ubat GEMUK tapi ubat tambah selera makan ada "hehe sekali lagi akk yang nak beli ubat kurus tersengeh2 kompem dalam hati berbakul-bakul sumpah seranah dia baling kat KITAORANG!ehh bukan kitaorang lah AKU je sbb aku yang paling blur2 alam kat situ ye lah baru berapa hari kerja klinik dah orang p tanya bukan2 ubat kurus punya jawapan pun aku tak  hafal lgi dah p tanya ubat gemuk bagai kompem lah aku masih terkial2 nak jawap kehkeh so dengan muka setebal agak-agak berapa inci tebal pun aku tak sure akk yang nak beli ubat penambah selera makan tu beli lah vitamine tuh ekeke doc kat sini kasi 30 biji sebiji 30.00 hengget so dia kena bayar lah 30hengget kan see tak merana orang kurus nk gemuk,30 hengget saja dia kena habiskan duit untuk beli

lain pulak kes oarng gemuk nak kurus perhh beratus jugak lah dia kena habiskan duit untuk beli ubat tu,yelah sapa suruh tak nk jaga permakanan ko kan dah kena bayar lebih kata doc saya muahaha aku gelak je lah paling mahal pun uabt kurus yang klinik aku jual dalam 105 hengget jugek le $$$ berjalan saja paling murah pun 75hengget perhh nk gak ratus tuh wahh my $$$$ nasib baik aku mmng ditakdirkan untuk menjadi sederhana kan allhamdullilah hehe tak ada berjalan my$$$ untuk ubat kurus tuh,tapi tipu lah aku tak penah terpikir pun nak beli muahaha sbb aku rasa aku dah gemuk tau haha mainan perasaan tak henggen aku nak layan huh!

so kesimpulannya suka hati lah diaorng lah $$$ mereka biarkan saja mereka nak beli mehh sini $$$ aku akan kasi ubat tuh muahaha so kurus ke gemuk ke tertakluk pada jumlah makanan yang korang makan lah ye =D

nota saya:klinik aku short lah ubat duramine cait!!sapa pulak p songlap duramine nie tak pasal2 kitaorng staf yang tidak bersalah yang kena potong GAJI huh!menchi menchi menchi =_="
                            

1 ulasan:

Sha-na.Szied berkata...

saya da folow awak~!