Rabu, 15 Jun 2011

saya tengah MARAH!!!!

Tarik nafas LEPAS tarikk!!LEPAS yeahhh!!!aku tengah marah ni!!!grrrrrrr wow2 seyes sekarang ni jam menujukkn pukul 3.09 min lunch not yet!!this happen because cik abg mr serani saya terpaksa cancle kan lunch kami hadoi~kalau aku taw dah lama aku p beli nasi bungkus tadi lah!!!sebal kesal sedih dan sayu becampur satu!!nak tau macam mana rasanya kau p try sendiri tak hinggin aku nk detilkan perasaan aku sekarang!!!now i juz want to slap her face!!okehh!cakap tak serupa bikin ketuk kepala kang pengsan kat situ,cool babe cooll aku tengah berapi ni kau nak suruh aku cool!!yeahh p rendam badan dalam ais dalam tab mandi,kalau dalam klinik ni ada tab mandi macam hotel HITLON tu dah lama aku terjun lah!

KEMBALI TENANG 

nak marah lebih2 pun tak boleh buang karen aku saja nk mara dia!baik aku marah diri aku ni ha ada gak faedahnya dah tau masok restoran p lah oder terus kan nk tunggu2 dia sent msg kat kau mmng berjanggut,dah taw dia kerja selalu buzy!kepala aku dah tertoleh kat workshop macam banyak kereta saja kat sana kompem lah buzy bell haduh!!nasib baik bukan boyfrend aku klu boyfrend aku dah lama aku langgar lari jerk kau taw x guna BMx lah,BMw mati pulak dah mr serani nie aku plk kena langgar lari dengan awek dia hahaha 

MOOD:kembali waras =Dbaik aku p beli maggi curry cup jimat dan cepat kenyang tuh 0.5 lah


Tiada ulasan: