Rabu, 13 Julai 2011

lelaki IDAMAN saya

HEHEHE apa hehe tajuk etri tak boleh bla "lelaki idaman" tau muahaha ak nak gelak sikit ekeke=D yayaya lelaki idaman selama ni org dok ty mcm mana lelaki idaman aku,"bell kau tak penah kasi tau macam mana lelaki idaman ko kan"kata kawan aku ni ha "ekeke" tuh je lah jawapan yang aku boleh bagi kat mereka tak pun payah sangat kan aku cakap lah aku nak macam KIM HYUN JOON tuh ha alala JOO JI HOO dalam boy over flowers tuh kahkah sebijik aku nak macam tu =D kawan ak pasti akan maki aku kaw kaw punya =)begitu lah rutin yang selalu terjadi pada aku bila aku kata macam mana lelaki idaman aku haha sadis betul,mama selalu berpesan pada aku,kalau kau tak suka org tuh,jagan sibuk dok cakap2 diam2 sudah takut itu yang kau bawak,dan yang paling aku takut mama selalu kata kalau kau suka kat orang tuh suka lah senyap2 tak payah nak heboh2 kat orang yang kau suka kat dia,LOL bila masa pulak dah dia nak tahu yang aku suka kat dia mama ni kadang-kadang suka kasi mazhab yang bukan2 lah,tapi sekarang ni aku dengan selamber badaknya akan memberitahu ciri-ciri lelaki idaman aku muahaha abis lah aku mesty dapat yang berlawanan ni,mama suka kata macam tuh,kadang2 aku pun seram sejuk je hahaha dah kata lelaki idaman dalam mimpi saja lah yang aku akan dapat kan so aku berangan je ni pun tak payah lah amik port sangat sebenarnya ayat nak cover mana tau ada mamt kacak baca blog aku kang terus reject aku sbb aku kata aku tak suka laki yang macam "bla bla bla" hai melepas sudah sorang kalau yang baca 10 org tak ke rugi tu?hai tuh tolak jodohnya namanya,mak aii sedar tak sedar punya panjang aku membebel ni ha ciri-ciri tak keluar pun dari tadi, hehe maapkan lah hamba yang tak bersalah ni ye=)ciri-ciri lelaki idaman saya dah macam jawapan SPM pulak dah aku nak buat ni,OKEHHHH!!back to point babe

*TINGGI
ngee haha tinggi lah aku suka tengok lelaki tinggi sbb bagi aku lelaki tinggi boleh melindungi aku dari terhempap pokok kelapa sebelum kena aku kena dia dulu haha selamat kepala aku ha,okeh2 tinggi sbb aku suka gambar yang candid berdua tu boy tinggi dan gulz tuh sedang2 bahu dia waaa so sweet =)tapi kalau tinggi sangat pun tak boleh dah macam galah panjang pulak dah nak tengok kena mendongak mak aii lotih tengkuk aku wey

*BERBULU
perhh berbulu sejak bila kau suka lelaki berbulu ni bell??ahaha sejak 2 3 menjak ni lah,aku suka tengok lelaki berbulu,bagi aku dia amat lah macho dan gagah and one more thing SEKSI ulala baby siti maimunah tambah kat dada perhhh lengan pun sbb aku ni jenis suka pegang lengan org ha gosok2 wahh suke2 tapi harus cukur bulu ketiak ehh kang aku pengsan pulak dah sesetip disitu

*BADAN SASA
wahh aku amat berminat dengan lelaki yang badan tough2 tuh,ndak mau lah yg ketul2 tuh kalau disepak muka aku mau makan bubur sebulan naya ehh kalau gaduh tak pasal2 merana badan aku ehh cukup lah yang ada body means dia rajin ke gym lah bina badan ohhh lelaki yang bagus tuh aku suka tapi kau jgan lah kawen dengan gym tuh ingat balik rumah ya hahaha=)

itu pada fizikal lah rupa tak kisah sangat sbb lain org lain padangan mata dia,bagi aku abg BSN y sebelah ni boleh tahan tapi akk izan selalu kata abg sebelah tak kacak langsung,akk dila pula kata hensem geler aku ??boleh lah manis nya ada haha,macam santya dan suma kata jeffrey mathiew d'cruz itu sangat lah kacak hensem cutez dan sewaktu dengannya aku pun naik geli tekak nak meniapnya pun,aku pula kata memang kacak lah geler kau tak kacak aku dok buat x-ray gugur jantung wook tengok badan dia haha nasib baik sempat  kutip jantung tuh letak balik kat tampat asal ha kalau tak sampai sekarang tak ada jantung saya muahah jadi cik ponti aku tak ada jantung,boleh tahan sbb dia berdarah kacukan tipu lah aku kata dia tak kacak kan,bagi aku kacak ke tak kacak ke itu semua subjektif,org kata aku tak cantik ada aku kisah?org kata aku cantik aku kata "ye ka?"pastu sengeh2 patut lah tak ada sapa ya kata aku cantik perasan muahaha=D pandangan mata org memang lain2 so tak boleh sangat komen pasal muka rupa dan sewaktu dengannya

aku juga suka lelaki yang berseluar slact ehh betulka apa aku eja ni,typo error plk dah ya susah sangat lelaki yang berpakaian formal la,macam baju nak ke pejabat tuh haa aku sukew2,lagi satu berseragam emmm tuh pun boleh tahan jugak suka tengok yang beseragam ,dan one more thing yang bawak kereta BMW 5series perhhh fairty lady,lomboo perhhhh itu pown aku suka tengok haha geler mata $$$ bell ni,lah kata SUKA take easy lah haha aku suka tengok lelaki yang dalam kereta tuh,tapi dah lumrah alam lah yang kacak2 bagi mata kau lah yang aku suka kalau y bawak dato2 kertu tuh tak minat aku ehh baik aku ushar anak dia je tak pun cucu dia lagi banyak faedahnya pun haha

Akhir kata ni semua aku punya keberangannan aku terhadap lelaki yang aku rasa kemungkinan nak dapat tuh susah nak kata haha yang aku boleh buat adalah berdoa lah kut2 kalau dah rezeki kan dapat pulak abg tinggi,sasa,dan berbulu dan KAYA perhhhh bahagia dow kahkah=)

Tiada ulasan: