Rabu, 13 Julai 2011

Minda KOSONG

MINDA KOSONG!ya kosong teramat2 lah kosong jiwa aku pun macam dah lari sebatu jauhnya huh,kenapa dengan aku ya,entah lah makin lama makin dekat pula tarikh yang bakal memulakan penderitaan aku secara official huh!sekarang bunga-bunga kederitaan tengah mekar sesuka hati dia,aku tetap macam ni,huh sedih ya memang lah sedih aku akan kuatkan hati aku untuk menempuh dugaan yang telah ditakdirkan untuk aku ni,aku bukan nak menyalahkan takdir or what aku harus belajar untuk menerima ini dengan tenang dan redha tak perlu kata apa-apa just terima tapi sampai bila aku nak bermain-main dengan semua ni?sekarang memang kuat lagi 2 3 bulan siapa tahu entah2 aku dah tergolek tertonggeng tergelantang kat atas lantai ni ha,aku tak yakin aku dapat lupakan ini dengan mudah tapi aku akan cuba dengan sedia upaya aku dan aku akan buat dengan cara terbaik aku

ya tuhan engkau kuatkan hati aku ni ya tuhan berikan aku kekuatan untuk menempuh semua dugaan yang engaku tetapkan untuk aku ni,aku percaya dengan kebesaran mu ya tuhan,engkau tak akan berikan sesuatu ujian yang berat untuk hamba mu yang lemah,engkau tahu aku mampu untuk menepuh semua ini dengan tabah dan sabar,engkau berikan kekuatan itu aku memohon dengan redah hati dan belas ehsan mu ya tuhan kuatkan lah hati ku ini dan jiwa ku amin ya robal alamin=)

Tiada ulasan: