Sabtu, 9 Julai 2011

Sejarah mungkin BERULANG!

YA TUHAN!!!apasal aku menjerit tak tentu hala ni!ohhhhh TIDAK!!sejarah mungkin berulang or akan berlaku sejarah baru bell!!!!!ya tuhan aku takut betul nak melepasi ujian yang kau berikan pada ku ini=( kau bell suka cari pasal tak cukup2 ke masa dikuarintin yang kau lalui dulu tuh??nak tambah lagi ka??ohhh tidak aku tak mahu nak laluinya lagi cukup lah 2tahun aku menangungnya sorang-sorang,habis kenapa cuba-cuba cipta lagi sejarah yang kau tak ulang tuh??apesal lah soalan tu aku tak mampu nak jawap aku teringin nak jawap tapi aku masih tak jumpa jawapan bagi soalan tu=( kau tau kan hari makin lama makin dekat dengan tarikh tuh,kau masih lagi bermain dengan api kan,masih lagi buat-buat tak tau dengan apa yang akan berlaku kenapa bell??aishhh sedar lah dia bakal menjadi milik org lain dan dalam erti kata lain dia sudah menjadi hak milik orang lain pun sewaktu kau kenal dengan dia,cuma belum official saja,dan tak lama lagi dia akan menjadi hak milik orang secara OFFCIAL!masih lagi ke nak main2??arhh tak dapat aku bayangkan apa yang akan terjadi ya!!

Mungkin akan ada sesi tarik rambut,or sesi baling2 pisau,parang,pedang dan segala bagai yang tajam2 tuh??huh!tak dapat aku nak imange benda-benda tuh,kalau jadi pun memang tak boleh salahkan siapa2 sebab kau yang carik pasal kan ha hambek ko klu bercakau2 muka lembam biji mata jawap sendiri lah tapi akan berlaku ka??haaa tuh soalan yang mungkin tak boleh dijawap buat masa sekarang lah,sbb aku pun masih imange2 nie muahaha ganas x??boleh dikatakan aku nie suka imange benda2 yang tak masuk akal lah muahaha biasa lah kadang-kadang tencion dengan kerja kat rumah lagi fuhhh bertimpa2 dalam kepala otak aku ni,kut boleh masuk dalam jalan cerita novel terbaru aku=)muahaha gunakan sebaik2 yang mungkin ookeh what!

aku bukan nak mengulangi sejarah tu,tapi....tapi APA!bell kenapa masih nak bermain api kalau dah TERANG tang tang tang kau akan BURN disitu kalau hangus tak apa jugak ni kalau dah tak nampak bayang macam mana?? 

Tiada ulasan: