Jumaat, 12 Ogos 2011

sudah sampai apa yang menanti kuh!

Sebelum ni banyak etri ak yg sedih2 ye lah dah kata blog tempat meluahkan perasaan aku yang terpendam bukan tak ada kawan yang boleh dibawak becerita cuma aku segan nak becerita dengan diaorg mmng lah kawan tapi ada seten2 part yang aku boleh bercerita dengan diaorg dan ada seten2 part yang aku kena simpan sendiri tapi kadang2 aku cerita jugak tapi bukan semua sbb aku memerlukan tempat untuk becerita kan so sekarang ni aku becerita bagai nak rak kat dalam blog ni hee nak baca tak nak suka hati janji aku sudah luahkan apa yang aku rasa wee




  
buat apa ak uploud wedding card ni ni ha aku nak kasi tau yeye je aku ni ha aku uploud sbb aku saja nk tunjuk wedding card si mr serani saya walawey geler betul g uploud wedding card org,tau dek depa mati aku kena cincang bwueekkk ni pun aku rembat card doc ha curik2 tangkap gitu perlukan kekuatan yang agak kuat untuk aku menekan button snap tau =_= nk guna card aku nk bukak pun aku malas bia je lah dia ada kat atas kat tepi tuh emm first aku diberitahu aku just mengangguk saja je lah,ye lah aku dah tengok card dia dari dalam kereta dia lg so aku nak hairan apa cuma card dia ni agak simple le huh~ dari card y aku tengok dalam dashbord tuh DAN aku kirimkan doakan saja "semoga berbahagia with ur beloved wife and may god bless u all " itu saja yang boleh aku kirimkan nak kasi hadiah errr aku kena fikir 10 kali nak kasi tau haaha cuma doa dan ucapan yang aku boleh buat masa nie,sekarang nie aku nak pergi cari ketenangan dan kekuatan untuk diri dan jasmani aku sendiri dan nak searching meaning ketulusan hati yang marshanda nyanyi tuh =)

Tiada ulasan: