Khamis, 13 Oktober 2011

Kenapa?

Kenapa?haa aku rasa persoalan tuh kerap kali muncul dalam kepala aku,kenapa?kenapa? dan kenapa?,betul kata mak aku hidup sebagai org besar nie like see orang dah keja ni lah tak seindah yang dulu-dulu aku bayangkan waktu aku dizaman sekolah dulu,kalau dulu sekolah tak payah fikir apa-apa yang dalam kepala cuma fikir kerja sekolah dah siap ke belum pastikan math aku dah siap sbb cikgu math aku mmng lah suka membebel kalau tak siapkan kerja yang dia kasi nak2 pulak aku punya kedudukan perhh stategik betul dia nak mengcapai buku owhh~tapi sungguh aku miss geler dengan zaman tu,zaman yang tak ada tanggungjawap yang tergantung di atas bahu,

Aku bukan kata 100% tangungjawap terletak diatas bahu aku tapi aku dah boleh rasa bebannya,ni belum lagi berumah tangga chaitt!boyfrend pun tak berganti2 lagi nie ada hati nak berumah tangga kan haha,bila dah umur 20 keatas ni,baru lah terasa bila kawan2 suda menUP kan status masing2 cehh ayat sedih aku dah keluar dah ni,sweet geler tengok dah bertunang dah aku nie bila lg lah nak merasa kan=( perhh dah setart dah nk nagiss gulik2 muahaha bercerita pasal tunang aku terinagatkan bF bila terinagtkan bF ak teringatkan aku yang belum disunting lagi nie,nie lagi satu persoalan yang ada dalam kepala aku KENAPA?ish3 apa aku nie jahat sangat ke?relationship aku mesty xsampai 2 bulan mesty senyap dah lepas tuh mula2 je bagai nak rak msg aku call aku pas 2 3 bulan senyap dah cehh aku nie xreti layan mereka ka?ehhh aku okk je ehh dorang tuh yg ada masalah horman badan xbalance ada jer serba xtak kena aiyak kalau nak ngorat aku jujur lah aku kata ko kasi lah hint kat aku,aku xakan kasi feetback sbb bagi aku aku nak engkau y move one step aku jujurnya memang tak reti nak mulakan langkah pertama sbb tuh dah sampai sekarang aku tak ada sapa yang mengorat ko ingat engkau tuh anak sedara prince william  ehh betul kah ak eja tuh ehh betul lah kami ada darah diraja >_< hahaha=D

1 ulasan:

anGah berkata...

Wow.. Makaseh dtg komen :)
Nice blog