Rabu, 19 Oktober 2011

What i want in my life now??

Sometime i don't know want i want in my life, a great relationship,a good friends,a great employment,
ever single people in the world want a perfect life,and i want too=) but but no one can fighting fate..yang saya akan 
berjumpa dengan beliau,kenapa beliau?kenapa beliau yang tuhan utuskan untuk menguji saya??saya pun 
masih mencari jawapan untuk persoalan itu,jauh disudut hati saya,saya sentiasa mahukan beliau berada 
di samping sayaTAPI diantara saya dan beliau ada pihak yang sentiasa ada disampingnya,ye sememangnya 
saya suka mencarik pasal hoho!sudah tau dia sudah menjadi milik orang len mahu lagi bermesejhan dengan beliau!
cettt sudah lah bayak kali aku sudah mengajor hati ku untuk menghakis perasaan itu tetapi masih lagi hendak 
keluar dengan dia ohhh bella masih mencari nahas kaw ya!sudah lama aku mengwarning kan diri kuh ini bahaya!
nahh sekarang hambekk kaw,nak sangat kan bell enough is enough!sudah berapa banyak kali aku uadah bilang 
pada kaw,masih lagi mahu mencari penyakit baru,tidak cukup kah dengan apa yang jadi pada diri kaw dulu?masih tidak 
cukup gamaknya dan sebab itu kaw masih mencari penyakit!huh!prasetan itu semua,i needed someone that I can love all whole life! I do not need someone just loves with my body! susahnya nak mencari seseorang yang jujur dengan aku nie!kalau ada yang rapat mesti ada apa-apa yang dia mahu sebagai imbuhan ohhhh!

Tiada ulasan: