Selasa, 1 November 2011

incik hati dan jiwa

Saya dah letih dengan semua ini yang berlaku,kenapa terjadinya benda ni dalam hidup saya??huh!

errrkk tak baik mengeluh tau terima lah dengan redha ye bell penat aku pujuk hati aku ni,TAPI!!!! masih lagi tak makan pujuk >_< keras kepala betul aishh hati pun ada kepala macam lah tuan dia erkk kena batang hidung aku y macung ni muahahaha

susah nak puaskan hati orang,bila hati orang dah puas aku pulak yang makan hati kat tepi haaa i tak sukew u;((
betul buat ini salah buat itu salah,sungguh sampai bila aku nak ikut telunjuk dorang aiyakk kang aku ikut kepala otak aku kata aku xsedor diri tengokkkk sekakli lagi aku kena >_<

selagi boleh terima terima kalau tak boleh terima sila bla sebelum aku hamun seko2 yeye je aku nie bila depan senyap plak da

Kenapa nak letakkan kesalahan sendiri kat orang lain??

Etri sentap hati mak nok!geler menyirap bila orang yang kita buat baik tiba2 nak salahkan kita atas kesalahan yang dia buat,seolah-olah dia budak baru belajar nak hidup!eshhh kalau ikutkan hati aku yang suci lagi murni aku dah sepak-sepak je muka dia,nasib baik aku nie jahat waawa ayat tak boleh blah ce terbalikan apa yang cakap tuh!;) seyes aku rasa nak melompat2 golek2 je bila masuk je orang dah mation nama aku sebagai penyebab semua ni,macam lah aku yang suruh dia buat itu ini,yang buat aku rasa nak pelempang2 je,kenapa bila dah buat kesalahan tuh tak cuba hadapi kesalahan itu sendiri?susah sangat ke nak mengadap kalau dah tau benda yang kau buat tuh salah pandai2 lah simpan dan pandai lah cover sendiri,apa ko ingat semendang je ke orang nak coverkan untuk kau,okehh aku bole pejam sekarang ni,lepas ni apa kau buat aku dah tak peduli suka hati kau lah senang ceter go to hell lah kan dah maki alalalala dah tercemar blog aku =( hape aku pedulik cehhhh