Ahad, 18 Disember 2011

Masalah itu sentiasa mengekori kita

First etri buat bulan december,banyak yang aku kena kejar buat masa ni,kadang masa tak ada nak buat new etri just baca blog orang je learn to how be mature and happy with my life now yeahhh walaupun agak kelam kabut kan =) biasa lah kalau tak kelam kabut bukan life namanya see sekarang ni aku cuba untuk melupakan apa yang terjadi dalam hidup aku cuba untuk melepaskan benda yang tak sepatutnya aku sentuh or dalam erti kata lain memeluknya errr memang sesuai kalimah tuh untuk aku cuba translate kan dekat sini,sekarang ni aku bukan cuba aku belajar untuk melupakan dan cuba menghakis perasaan sayang pada dia yeahhh jujur lah memang payah pun nak buat benda ni tapi aku WAJIB buat selagi aku mampu aku cuba dan cuba dan akan buat pratikal see what can happen between me and him,haaa my feeling still same but not hard lah boleh dicontrol lagi bila face to face dengan dia cuma kadang2 biasa la mainan perasaan rindu tuh ada CINTA nope milik org jagan di try2 kang merana badan


Tiada ulasan: