Ahad, 15 Januari 2012

Sekali lagi

Title ni diamik bukan lah sebb filem sekali lagi tu ye,aku saja gunakan ayat tu sbb aku sekali lagi telah membuat benda yang tak patut aku buat ohhhh lepas satu satu,dah janji dah tak mau buat tapi buat jugak kenapa susah sangat aku nak luruskan hati supaya jangan buat jagan lakukan,dush2 macam nak lempang diri sendiri je,kali ni lagi teruk dari yang kali petama sampai aku mengigau2 dan dapat batuk selsema kuatnya aku sendiri pun xboleh maafkan diri aku atas apa yang aku lakukan ni,rasa bersalah ni boleh memakan diri aku 




~~ohhh kek keju aku dah janji xmau makan tapi tengokk apa dah jadi =(((

Tiada ulasan: