Khamis, 23 Februari 2012

jika itu TAKDIR ku tuhan aku redha..

Hoh!kejap je dah 21 aku tahun ni kan,macam-macam benda dah jadi kat dalam hidup aku buat masa 21 tahun aku hidup tambah-tambah sejak 2 3 menjak ni kan nope sekjak setahun dua ni la baru betul ye!kawan2 aku semua dah nak kawen kan haaaaa mula dah kehkeh aku ni bila lagi la kan yes!!aku dah agak dah benda tuh mesti TERtaip kat sini kan hoho khawen?nikah lah lebih sopan pe jujur aku kata aku ni belajar masak pun tak reti2 lagi ni setakat masak air tu aku terel la ni masak telur mata kerbau pun terlompat lagi malu lah tapi dalam hati pehhh sapa kata aku tak nak nikah ha??nak cuma orang je xnak nikah dengan aku muahaha yeye melalut lagi la aku nie dush3 okehh kembali pada poind asal!kenapa soalan yang sama keluar dari mulut orang ehh?? "bell bila lagi?" ehh kalau nak pilih calon suami tuh macam pilih ikan kat pasar dah lama aku nikah tau!


cakap pasal nikah or what ever la kan,jujurnya aku belum lagi bersedia la,entah la bila orang tanya aku jawap lah  sapa tak nak weyy!nak gak merasa =)tapi ayah aku kata 22 aku kawen hahaha entah lah..