Khamis, 8 Mac 2012

Hyepp!lama tak update busy kut sejak 2 3 menjak ni,kalau dah napak aku update blog ni napak sangat aku ada problem yang tak boleh nak bercerita dengan orang sekeliling aku,first aku tengah tencion ni sampai kena amik bantuan ashwagandha tuh geler strees aku dibuat nya,masalah yang aku create sendiri tu la org tua penah berkata jangan carik pasal,kalau org tua kata tak tak lah gayanya kenapa perlu ingkar arahan mereka ?nahh sekarang dah rasa dah hambik kau!sekarang ni tak perlu la kau tertanya2 mengapa kau kena macam ni kan...sekarang ni cuba untuk menyelesaikan masalah yang dah terjadi ni.aku dah kata banyak kali kut jangan buat apa2 apa dengan akaun tu,nak sangat bank in kan sekarang ni aku pulak yang kena b*d** lah kau ni!




Becerita pasal nikah,ewww apahal macam tak ada isu lain yang kau nak bercerita kan??well topik tuh memang dah popular dah era umur aku,sebab kawan-kawan aku semua dah jumpa soul mate dorang,aku je yang belum jumpa lagi ni,risau kau kan bell,ngek kau kalau tak risau bukan bell la,risau giler ni kut,tapi orang kata 21 masih muda tapi apsal aku kata 21 sudah tua ehh??sebab mama aku dah ada anak dah time 21 tuh la  LOL!sebab tuh aku kata dah tua,aku nie bukan anak je bF calon nak bawak p jumpa mama ayah aku pun belum jumpa lagi tau,geler tak risau!cukup lah buat aku huru hara satu hari hahah stress kut tak jumpa calon ni,asal nak smbar je,dorang larik pecut 500 meter mananye nak kejar alahai alih2 aku dok lah tengok dorang larik pecut kan,nak kejar tak mampu dah aku rasa,kalau kejar aku mesti terjatuh perhh tu yang tak nak tu,kalau jatuh mesti berdarah kalau berdarah mesti sakit kalau sakit mesti kena letak ubat kuning tuh,pastu mesti pedih pastu nak tunggu baik mesti banyak pantang pastu dia mesti ada tokak besar punya kat lutut tuh hermmmm pastu kan mesti lah inagt sampai mati sbb apa dapat tokak bapak besou tu,sbb kebodohan sendiri p kejar benda yang dah larik pastu yang paling kejam kan aku akan gelakkan diri sendiri kut MALU nye demm!tak nak lah ada pengalaman yang macam tuh dow!sedeh plak padahal dah bape banyak tokak ko dapat bell bukan banyak ke?muahahaha mana penah serik bak kata mak aku pengalaman mengajar kita so makin banyak tokak aku dapat makin banyak pengalaman yang aku dapat kan so kalau boleh teruskan teruskan saja =) i will do that darling! hekhek

masalah memang sentiasa akan mengejar kita,selagi kita bergelar manusia kan,so terima dengan redha je kadang2 aku ni jahat jugak suka sangat mengeluh dengan apa yang terjadi,kadang ada hikmah disebalik kejadian yang berlaku tuh,aku je yang tak napak kadang2 bila keadaan dah tenang baru aku napak benda tuh ada gak kebaikan dia see selalu napak benda tuh kalau dah jadi bubur ayam mCd gitu ecehh!apap pun kadang la kan hey senah bape banyak kadang2 y kau nak letak tuh?? ehh sukahati aku la

Tiada ulasan: